Feature Code |
عنوان عملیات |
فعال کردن |
غیر فعال کردن |
تغییر دادن |
|
Call Forward |
انتقال مکالمه (دایورت) |
*722 |
*733 |
|
از روی گوشی های تلفن رومیزی |
Blacklist a number
|
غیر فعال نمودن تماس گیرنده خاص |
*30 |
*31 |
|
|
Call Waiting |
پشت خطی |
*70
|
*71 |
|
|
Dial Voicemail |
تماس برای گوش دادن به صندوق صوتی از یک خط دیگر |
*98 |
|
|
مدیر باید فعال نماید |
My Voicemail
|
گوش دادن به صندوق صوتی |
*97 |
|
|
مدیر باید فعال نماید |
In-Call Attended Transfer |
انتقال مکالمه تماس گیرنده |
*2 |
|
|
|
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
مرخصی روزانه |
9901 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
مرخصی ساعتی |
9902 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
جلسه کاری |
9903 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
ماموریت اداری روزانه |
9904 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
ماموریت اداری روزانه به منظور مراقب کنکور |
9905 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
نبودن در محل کار برای صرف ناهار |
9906 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
مشکل در شبکه دانشگاه |
9907 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد |
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
حضور در کلاس درس(اساتید) |
9908 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد
|
دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |
شرکت در دوره آموزشی کارکنان |
9910 |
9900 |
|
توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد
|
Call Forward (remote) |
انتقال مکالمه (دایورت) از راه دور و با موبایل در ساعت اداری و غیر اداری به منظور دورکاری |
9909 |
9909 |
|
شماره گیری 02331530000 از روی موبایل فرد احراز هویت موبایل برای آن داخلی قبل از انجام باید توسط فناوری اطلاعات برای آن داخلی ثبت شود |
Follow Me |
به منظور پاسخ در ساعات مشخصی |
*21 |
*21 |
|
این امکان فقط برای کاربرانی که از طرف مدیر سیستم فعال گردیده است وجود دارد |
- (مرخصی روزانه)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9901 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در مرخصی روزانه می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مرخصی ساعتی)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9902 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در مرخصی ساعتی می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (جلسه کاری)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9903 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک جلسه کاری در دانشگاه می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (ماموریت اداری)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9904 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک ماموریت اداری روزانه می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (ماموریت مراقب کنکور)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9905 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک ماموریت اداری روزانه به منظور مراقب کنکور می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مراجعه برای صرف ناهار)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9906 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون برای صرف ناهار در محل کار نمی باشم و در ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مشکل در شبکه دانشگاه)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9907 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که هم اکنون شبکه دانشگاه دچار اختلال می باشد و فناوری اطلاعات در حال رفع سریعتر این مشکل می باشد با تشکر از صبوری شما
- (حضور در کلاس درس برای اساتید)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9908 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که هم اکنون اینجانب در کلاس درس می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مراجعه برای حضور در دوره آموزشی کارکنان)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9910 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که هم اکنون برای شرکت در یک دوره آموزشی کارکنان در محل کار نمی باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
برای دایورت خط های xxx33654 به خط های 3153xxxx
|
|||
# |
3153xxxx |
213* |
فعال کردن |
#21 | غیرفعال کردن |