| Feature Code | عنوان عملیات | فعال کردن | غیر فعال کردن | تغییر دادن | 
 | 
| Call Forward | انتقال مکالمه (دایورت) |  *722 | *733 | 
 |   از روی گوشی های تلفن رومیزی | 
| Blacklist a number 
 | غیر فعال نمودن تماس گیرنده خاص | *30 | *31 | 
 | 
 | 
| Call Waiting | پشت خطی | *70 
 | *71 | 
 | 
 | 
| Dial Voicemail | تماس برای گوش دادن به صندوق صوتی از یک خط دیگر | *98 | 
 | 
 | مدیر باید فعال نماید | 
| My Voicemail 
 | گوش دادن به صندوق صوتی | *97 | 
 | 
 | مدیر باید فعال نماید | 
| In-Call Attended Transfer | انتقال مکالمه تماس گیرنده | *2 | 
 | 
 | 
 | 
| دلیل عدم پاسخگویی  پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | مرخصی روزانه | 9901 | 9900 | 
 |  توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد  | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | مرخصی ساعتی | 9902 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | جلسه کاری | 9903 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | ماموریت اداری روزانه | 9904 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | ماموریت اداری روزانه به منظور مراقب کنکور | 9905 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | نبودن در محل کار برای صرف ناهار | 9906 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | مشکل در شبکه دانشگاه | 9907 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | حضور در کلاس درس(اساتید) | 9908 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد 
 | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | شرکت در دوره آموزشی کارکنان | 9910 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد 
 | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده | ماموریت اداری روزانه به منظور مراقب امتحان | 9912 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
| دلیل عدم پاسخگویی پخش پیام صوتی برای تماس گیرنده |  عدم حضور در محل کار(فناوری اطلاعات) | 9913 | 9900 | 
 | توسط کاربر بر روی گوشی تلفن فعال می گردد | 
|  Call Forward (remote) | انتقال مکالمه (دایورت) از راه دور  و با موبایل در ساعت اداری و غیر اداری به منظور دورکاری | 9909 | 9909 | 
 | شماره گیری  02331530000 از روی موبایل فرد احراز هویت موبایل برای آن داخلی قبل از انجام باید توسط فناوری اطلاعات برای آن داخلی ثبت شود | 
| Follow Me |  به منظور پاسخ در ساعات مشخصی | *21  | *21 | 
 |  این امکان فقط برای کاربرانی که از طرف مدیر سیستم فعال گردیده است وجود دارد  | 
- (مرخصی روزانه)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9901 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در مرخصی روزانه می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مرخصی ساعتی)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9902 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در مرخصی ساعتی می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (جلسه کاری)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9903 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک جلسه کاری در دانشگاه می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (ماموریت اداری)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9904 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک ماموریت اداری روزانه می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (ماموریت مراقب کنکور)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9905 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون در یک ماموریت اداری روزانه به منظور مراقب کنکور می باشم و در روزی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مراجعه برای صرف ناهار)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9906 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که اینجانب هم اکنون برای صرف ناهار در محل کار نمی باشم و در ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مشکل در شبکه دانشگاه)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9907 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که هم اکنون شبکه دانشگاه دچار اختلال می باشد و فناوری اطلاعات در حال رفع سریعتر این مشکل می باشد با تشکر از صبوری شما
- (حضور در کلاس درس برای اساتید)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9908 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که  هم اکنون اینجانب در کلاس درس می باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
- (مراجعه برای حضور در دوره آموزشی کارکنان)متن پخش شده برای تماس گیرنده برای کد 9910 : با سلام ضمن تشکر از تماس شما به اطلاع می رساند که  هم اکنون برای شرکت در یک دوره آموزشی کارکنان در محل کار نمی باشم و تا ساعاتی دیگر آماده پاسخگویی به شما هستم با تشکر
| 
 برای دایورت خط های xxx33654 به خط های 3153xxxx 
 | |||
| 
 # | 3153xxxx | 213* | فعال کردن | 
| #21 | غیرفعال کردن | ||
 
                            